Izooktan (2,2,4-Trimetylopentan) CZDA

284,99 zł netto
Nr Kat.: P487270111-1000
Cena brutto:
350,54 zł
Stawka VAT:
23%
Wartość VAT:
65,55 zł
Dostępność:

Dostępność: W magazynie

CAS 540-84-1
Producent Avantor
Jedn. miary 1 l

Warianty

Model Nr Kat. Producent Jedn. miary CAS Cena Cart
Indole FG Kosher 99+% SAFW259306-1000 Merck 1 kg 812.90
Indole for synthesis 99+% MM00822281-0025 Merck 25 g 210.10
Indygo karmin WSK X124844900-0005 Chempur 5 g 23.79
Indygo karmin WSK X124844900-0010 Chempur 10 g 37.85
Indygo karmin WSK X124844900-0050 Chempur 50 g 140.60
Izoamylowy alkohol CZ X424855608-1000 Chempur 1 l 84.50
Izoamylowy alkohol CZ P485560428-0500 Avantor 500 ml 123-51-3 90.82
Izoamylowy alkohol CZDA X114855609-0500 Chempur 500 ml 53.27
Izoamylowy alkohol CZDA X114855609-1000 Chempur 1 l 93.69
Izoamylowy alkohol CZDA X114855609-0050 Chempur 50 ml 23.88
Izoamylowy alkohol CZDA P485560111-0500 Avantor 500 ml 123-51-3 120.78
Izoamylowy alkohol CZDA X114855609-0250 Chempur 250 ml 36.74
Izobutylowy alkohol CZ X424861001-1000 Chempur 1 l 34.65
Izobutylowy alkohol CZDA X114861002-1000 Chempur 1 l 34.65
Izobutylowy alkohol CZDA P486100112-1000 Avantor 1 l 78-83-1 381.66
Izooktan (2,2,4-Trimetylopentan) CZ X424872907-1000 Chempur 1 l 73.66
Izooktan (2,2,4-Trimetylopentan) CZDA P487270111-2500 Avantor 2,5 l 540-84-1 425.47
Izooktan (2,2,4-Trimetylopentan) CZDA X114872906-1000 Chempur 1 l 76.74
Izooktan (2,2,4-Trimetylopentan) CZDA P487270111-1000 Avantor 1 l 540-84-1 284.99
Izooktan (2,2,4-Trimetylopentan) CZDA-basic 99,5% PBA7270111-1000 Avantor 1 l 185.17
Izopropyloaceton (keton izobutylowo-metylowy) CZ X424879506-1000 Chempur 1 l 69.20
Izopropyloaceton (keton izobutylowo-metylowy) CZDA X114879507-1000 Chempur 1 l 69.20
Izopropyloaceton (keton izobutylowo-metylowy) CZDA P487950117-1000 Avantor 1 l 108-10-1 233.96
Izopropylowy octan CZ X414893705-0500 Chempur 500 ml 42.00
Izopropylowy octan CZDA X114893705-0250 Chempur 250 ml 55.47
Tryptic In-Gel™ Digestion Kit Thermo™ Scientific TF00089871 THERMO szt. 0.00

Ustawienia prywatności

W tym panelu użytkownik może wyrazić pewne preferencje związane z przetwarzaniem jego danych osobowych.

Może przejrzeć i zmienić dokonane ustawienia w dowolnym momencie, otwierając ponownie ten panel za pomocą podanego linku.

Aby odmówić zgody w odniesieniu do określonych działań związanych z przetwarzaniem opisanych poniżej, użytkownik może wyłączyć przełączniki lub użyć przycisku „Odrzuć wszystko” i potwierdzić, że chce zapisać wprowadzone ustawienia.


Preferencje w zakresie zgody użytkownika dotyczące technologii śledzenia

Opcje przedstawione w tej sekcji umożliwiają użytkownikowi dostosowanie jego preferencji w zakresie zgody odnośnie do technologii śledzenia używanych do celów opisanych poniżej. Należy pamiętać, że odmowa zgody na określony cel może spowodować, iż odnośne funkcje staną się niedostępne.


Niezbędne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Dane użytkownika

Pliki cookie o danych użytkownika umożliwiają prezentowanie użytkownikom reklam opierających się na ograniczonych danych takich jak takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z której korzysta odwiedzający stronę, jego nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez odbiorcę (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).

Personalizacyjne

Personalizujące pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Analityczne

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.